29.06.2020 | Categorie: Algemeen, IT nieuws

Thuiswerkers optimaal bereikbaar met de Xelion App

Thuiswerken met Xelion

De Nederlandse telecomleverancier Xelion ontwikkelt communicatieoplossingen voor de zakelijke markt. Xelion is een complete cloudbased VoIP-telefooncentrale met veel extra functies zoals chat en integratie van CRM. Xelion functioneert in combinatie met elk vast en mobiel netwerk en met behulp van API is integratie met andere applicaties eenvoudig. Door deze open structuur kunnen Xelion-resellers in veel Europese landen hun klanten bedienen met een oplossing op.

VOIP demo

Working from home – mobily-first-strategie

Thuiswerken is voor velen van ons een nieuwe realiteit geworden. Tot voor kort maakten kantoorwerkers vaak gebruik van hun vaste telefoon voor spraak-communicatie. Nu Nederland massaal is overgestapt op thuiswerken, blijken de investeringen die Xelion gedaan heeft in onder meer haar app, van onschatbare waarde voor haar gebruikers.

Waar loopt men tegenaan?

Veel mensen bellen zakelijk met hun vaste toestel op kantoor en gebruiken hun app beperkt. Met het feit dat iedereen thuis werkt, blijkt dit echter onhandig te zijn om iedereen in een korte tijd te voorzien van een vaste telefoon.

 

Bekijk hier de Xelion VOIP mogelijkheden van SKO-IT:

VOIP demo

Xelion is de oplossing

Mensen schakelen nu over naar hun mobiel als hét zakelijk communicatiemiddel. De Xelion-app, met daarin de app-functionaliteit is ineens een centrale spil geworden in de communicatie, intern en buiten de eigen organisatie. Met de Xelion-app is het onder andere meer mogelijk om gesprekken op te zetten, een eigen telefoonaansluiting te beheren, voicemailberichten terug te luisteren of aansluitingen door te schakelen. Als onderneming altijd en overal bereikbaar, ook als het grootste gedeelte thuis werkt? Kies voor VoIP telefonie van Xelion.

Meer nieuws

Neem contact op

    Ja, ik heb interesse in een demonstratie van de mogelijkheden van Xelion VOIP.