…en wat als we een vraag of probleem hebben?

Beheer en helpdesk voor uw systeem

SKO-IT biedt zekerheid met preventief beheer en een professionele help-desk. U wordt steeds afhankelijk van uw IT-omgeving. U wilt graag dat uw IT goed blijft werken en geen  en geen storingen vertonen. Door een goede installatie en preventief beheer van netwerk en werkplekken kunnen we uw IT-omgeving optimaal laten presteren.

Het netwerk en de computers worden dan regelmatig (periodiek) gecontroleerd en onderhouden. SKO-IT beschikt over de juiste mensen met kennis en ervaring om u deze dienstverlening te leveren. Veelal wordt de ICT omgeving dusdanig ingeregeld dat we deze op afstand kunnen beheren (remote beheer). We kunnen uw systemen ook pro-actief monitoren. Al voor dat u het door heeft, hebben we een probleem kunnen verhelpen voordat u dit merkt.

Ook op afstand klaarstaan

Mocht u een probleem of vraag hebben, dan kunt u binnen kantoortijden of zonodig 24 x7 een beroep doen op onze professionele helpdesk. Onze helpdesk kan in de meeste gevallen op afstand uw vraag beantwoorden of uw probleem verhelpen. Kortom, uw (ICT) zorg is onze zorg. U kunt zich weer richten op uw core business.

Zorgeloos beheer en effectieve ondersteuning? We staan al voor u klaar.







IT MOET WERKEN! SKO-IT.

Onze nieuwsbrief ontvangen?

Het laatste IT-nieuws en scherpe acties in je mailbox.